Välkommen till utbudet.se!
Välkommen till utbudet.se!
1. Välj material
Ange hur många exemplar du vill ha av ett material och lägg materialet i varukorgen.
2. Lägg order
När du beställt alla artiklar du vill ha - gå till varukorgen, högst upp till höger.
3. Logga in
För att genomföra beställningen - logga in om du redan är medlem. Annars klickar du på "Bli medlem" och fyller i din leveransadress
4. Beställ
Genomför din beställning - du får din beställning inom ett par dagar. Helt kostnadsfritt och utan fraktavgift.
Välj Ämne/Tema
Svenska Spel
Vi möter Zenita Strandänger, Tf Kommunikationsdirektör på Svenska Spel.
Hej Zenita!
Varför tar Svenska Spel fram material om myter om spel och spelberoende?
Därför att det finns många missuppfattningar om hur spel och slumpen fungerar och hur spelproblem kan uppstå. Svenska Spel ägs till hundra procent av svenska staten och det sociala ansvaret är grunden i Svenska Spels verksamhet.
Hur är materialet upplagt?
- Broschyren bygger på vanliga myter/påståenden om spel och spelproblem på vänstersidan med kortfattade svar på högersidan. Lättläst och informativt med snygg lay-out för att tilltala en bred målgrupp som inte blir avskräckt av mycket text.
På vilket sätt ser ni att man kan använda materialet?
Tanken är att man ska kunna ha broschyren som underlag för diskussioner om till exempel reklam, konkurrens, ägarförhållande, åldersgränser och spelproblem.
Beställ materialet >>
![Strandanger_Zenita_2_4[1].jpeg](//cdn3.utbudet.com/storage/ma/fe09b9ef35a84960904cc7896c695a29/8d9f560a7f77474f9a4295510d5e7aab/jpeg/2F294F3A77DA974C66781C4435BFCEB26E68C9CD/Strandanger_Zenita_2_4[1].jpeg)
Zenita Strandänger, Svenska Spel

Tillbaka till produkterna
Produkten ligger nu i varukorgen
Justerad till maxantal {0}